myrbrallor.blogg.se

ADHD, Biopolär eller bara helt jävla normalstörd?! Svaret återstår att se men här kan ni följa min resa genom neuropsykologins värld. Allt från läkarbesök till min lite halvt brokiga vardag. Hur privat denna blogg blir återstår att se men jag är en tjej i 30-års åldern som efter många år av kämpande och obesvarade frågor har på eget initiativ valt att påbörja en utredning för ADHD och biopolär 2 (min psykologs initiativ). Så välkommen till mitt liv med myror i brallan.

Deppig..

Publicerad 2013-01-28 07:28:16 i ADHD,

Har känt mig lite nere de senaste dagarna. Funderar på om det är medicinen eller bara tankarna runt omkring allt det här som händer nu?!

Nåväl, ny vecka och nya tag. Undrar förövrigt hur många måndagar jag tänkt den tanken. "Denna veckan ska jag ändra på mig. Inget mer skjuta upp saker och nu ska jag se till att ha en fungerande struktur" det brukar oftast hålla i sig i ett par dagar innan ADHDn tar över och kaoset är ett faktum. Men det här är saker jag ständigt måste arbeta med. Idag hann ja inte äta frukost och glömde plånboken hemma.

Det där med att lära sig av sina misstag har aldrig varit riktigt min grej... Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-01-28 09:02:54

Gick visst inte att kommentera på inlägget med rea och de två diagnoserna. Men jag bara undrar hur tänkte de när de döpte medicinen... Ergenyl - visst fine, men RETARD... Say What?

Hoppas att få diagnosen fastställd och medicinen kan hjälpa dig. Och du det där med struktur och inte skjuta upp saker, what the heck, det blir bra ändå. Vem orkar ha struktur? ;) Stor kram och hoppas du får en fin vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela